Hemma nu.

Åkte upp till syster imorse för att slippa leta parkering på sjukhuset (hon & Beckman bor i närheten). Johanna hängde med dit och dom konstaterade återigen att jag har hörselgångsinflammation, och jag är inte förvånad.

Läkaren jag hade hade extrem personlighetsklyvning eller något, ena stunden snäll och trevlig, andra helt arg och tyken, och jag vägrade såklart att hålla käften eftersom han började påstå att det är mitt egna fel att jag har såna problem med öronen bara för att jag använder tops!?


Fick nämligen stränga order av läkaren idag att jag aldrig mer i hela mitt liv får använda tops, så jag är jättetacksam för svar!

Nu har dom tryckt in ca 25cm långa "konpresser" i öronen på mig och jag hör ta mig fan inte ett skit knappt! Ska med jämna mellanrum droppa öronen med någon asollösning för att hela tiden hålla kompresserna fuktiga, och såhär ska jag gå i två dagar, >.< Vet inte hur många gånger jag av ren reflex varit påväg att bara pilla ut dom där, och jag har nog aldrig använt ordet "Va?" så flitigt som jag gjort idag.


Hur som helst så får jag väl åtminstone hålla tummar och tår på att detta kommer bli bra snart.


Hörs sedan.
Therese

Ja, folk har berättat att det är asnice så jag försöker att inte vara nervös :P Men jag fick stickningar i handen av medicin mot magkatarr så lite orolig blir jag pga det. Varför sövdes du? Jag har cellförändringar så ska ta bort dem, kunde välja på lokalbedövning eller narkos, jag tog narkos :P



En jag känner droppar någon vätska i örat och sen ligger hon typ och låter skiten rinna ut, det kanske är något för dig? Jag kan fråga henne vad det är om du vill?

Datum: 2011-07-19 Tid: 22:15:11
URL: http://thereseanderssonstankar.blogg.se/
Felicia

Usch låter inte alls trevligt, men håller tummarna för dig att det blir bra nu!!!! Men du en positiv grej med det hela är ju att du slipper höra på all skit snack =)



sköt om dig

Datum: 2011-07-19 Tid: 23:21:49
URL: http://babymoss.blogg.se/
E.K - Mamma till Alicia & lillen i magen

googlade på nätet lite snabbt, det som jag kom fram till var att man inte ska peta typ in i öron gången utan att bara ta försiktigt utanför, och undvika vatten och sådant för att det kan torka ut irritera örat. Ring sjukvårdsupplysningen och ställ frågor :)

Datum: 2011-07-20 Tid: 06:37:08
URL: http://eekk.blogg.se/
Linn Ahlborg ~ fotoblogg

hej snygg blogg!

har frågestund på bloggen nu.

skulle bli jätte glad om du kunde slänga in en fråga.

hare bra, kram!

Datum: 2011-07-21 Tid: 22:32:38
URL: http://linnahlborg.blogg.se/




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?