Kommentarer.




Hejsan!
Nej, denna designen har jag inte gjort själv utan det är min brors tjej E.K som gjort den. Kika gärna in på hennes blogg. :)

E.K

En del designer jag själv har gjort är:

Therese
Babymoss
Amanda

Checka gärna in dom med. :)



Ja, jag älskar att skriva sålänge det dinns något vettigt eller kul att skriva om. :)



Kul att du gillar min blogg! :)
Min uppdatering har varit extremt kass den senaste tiden, men nu jobbar jag på för fullt för att få lite mer liv i den igen. Går ganska mkt i perioder det där med att vilja uppdatera, för att sedan tappa lusten totalt. Men ju mer kommentarer man får, desto roligare är det att blogga. Bloggar ju mycket för min egen del, men framförallt så bloggar jag för läsarnas skull. :)



Take Care, <3




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?