Uppdate #2.

Text+Bilder.

I Onsdags åkte jag & Henke till varberg där min älskade syster och hennes pojkvän campar i sommar.
Gick upp klockan 8 på morgonen och kom iväg runt halv 10 kanske? Var framme i varberg vid halv 12 ca.
Vi började dagen med att käka lite och sitta med korsord, (någonting som roar både mig och Johanna ganska enormt). Sedan begav vi oss till havet för att fiska krabbor!





Stolt Beckman!




Man ser inte så bra, men vi fyllde den där hinken i två omgångar!



Läskiga Krabbater!

Efter ett tag drog vi oss tillbaka till campingen för att få i oss lite käk. Passade även på att handla nya korsordstidningar. :) Låg ute i solen som äntligen ville titta fram tills vi senare gick ner till havet igen, men blev inget badande för varken mig eller Johanna för det var verkligen svinkallt i vattnet! Henke och Beckman därimot var inga kärringar utan hoppade i båda två.



Henke grävdes ner i sanden.





Havet är nog bland det finaste jag vet. Jag verkligen älskar att bara vara vid havet!



Min askkopp - Min öl - Henkes slott - Slottets fängelsehåla - Henkes öl.



Kvällning. Blev grillat, har dock inte bild på det, men satans gott!



Beckman glider!



Finaste i djup diskussion.

Mer bilder från varbergstrippen har jag inte, men kvällen avslutades med naglacksmålning, öl, TP, chicago, chips, godis och tjat.





Senaste målningen som gjordes igår, hade inga bilder från det jag gjorde i varberg.

Torsdagen: Vi åt frukost, löste korsord, åkte in till centrum och jagade nagelstickers i några timmar i regnet, åkte till Hajen och handlade allt möjligt för att slutligen vid 19:30 bege oss hemåt.

Tack älskade syster & Beckman för två kanoners dagar! <3




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?