God morgon.

Här suger uppdateringen ganska rejält och det enda jag fått upp är tävlingar, men nu har jag inte ett skit att göra mer än att lyssna på åskan så då kan jag ändå passa på att skriva lite grann.
På senaste tiden har det inte hänt så speciellt mycket, Henke jobbar borta på veckorna, grannen har jag fått bra kontakt med så henne har jag väl varit med en del,.. Typ... Varje dag?
Har lyckats med att skaffa mig en ganska bra solbränna dessutom, så skulle jordgetingar vara vitröda ist för svartröda så skulle man nog kunna jämföra mig med en sån, för jag är seriöst helt randig haha!
Har dessutom inte lagt ut bild på mitt hår än hur det blev efter frissan, eller på sätt och vis med tanke på studentbilderna, men tänkte att jag slänger upp tydligare bilder på det.
Kan ju även tillägga att jag har nog aldrig varit så nöjd med mitt hår förut, och ACK så leeent det har blivit nu, underbart! Dock blev jag av med 15cm hår, men skitsamma, det växer ut, och med nogare eftertanke så har jag hellre fint och lent hår, än tunna och risiga toppar!











Nu ska jag iaf ge mig ut på promenix med hunden för att sedan luska ut vad jag ska hitta på mer under dagen.


So Long.




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?