I know...

Jag vet mycket väl hur mkt jag just nu suger på att uppdatera, men orkar man inte så orkar man inte. Har den senaste tiden suttit och skrivit CV, inte för att det är det enda jag gjort, men det tog tamigfan 3 dagar(!!) att få klart det, sedan har det varit fullt ös, både med det ena och det andra. Legat ute i solen både igår och idag och jobbat på brännan. Brände ju halft sönder mig för ett tag sedan och började sedan flaga, men nu har jag blivit av med det iaf och fått fin färg, GILLA!

Midsommar firades ända borta i rävlanda hos en gemensam kompis, attans kul hade vi trots att jag i vanlig ordning fick någon jävla alkoholförgiftning.
Skitsamma, det har blivit en vana nu, och sålänge jag kan komma åt frysburkar så löser jag det ganska fint.

Eftersom jag inte hade tänkt att skriva en hel bibel så stoppar jag nog inlägget där, och jag lovar, jag ska verkligen försöka bli bättre med min uppdatering, så fort tiden bara vill räcka till.

Avslutar med bilder från den senaste tiden.


















Orkar inte slänga upp fler bilder nu. Vet heller inte vilka från festen som tycker det är okej att hamna i bloggen så nu skiter jag i det här!


Btw, Vad fan ska man käka idag!?




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?