Ååh...

På tal om ingenting... Nu när jag ligger och hör hur jävligt det blåser så kom jag att tänka på innan idag då jag skulle gå hem från affären. Har aldrig varit med om något liknande och jag får väl tacka gudarna för att jag inte hade paraply!

Gick helt glad från affären och känner hur det börjar blåsa intensivt. Sedan kände jag bara ett jäääävla tryck så jag stannade, och tro det eller ej, i stillastående "position" så gled jag med fötterna i gruset av bara vinden! Hur jävla sjukt är inte det eller.

Min första tanke: "Borde jag ropa på hjälp?"

Min andra tanke: "Jag sätter mig ner på trottoaren tills det lugnat sig!"

Precis då så lugnade det sig lite grann så jag var jävligt snabb i benen för att komma hem.


Någon som varit med om att man dras med vinden? Helt sjukt var det!
Therese

Nej vad sjukt :O

Datum: 2011-03-24 Tid: 20:40:01
URL: http://thereseanderssonstankar.blogg.se/




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?