Another shit.

Fjortis?

( ) du tjuvröker
( ) Du tar foundation på läpparna
(x) Du använder läppglans - Sällan!
( ) Du tar flera lager puder på dig
(x) Du använder mascara
( ) Du använder ögonskugga som har färgen guld
(x) Du är blond/mörkblond - Mörkblond/brunett.
( ) Du brukar ofta säga hon bah/han bah
( ) Du är full minst 2 ggr i veckan
(x) Du är medlem på bilddagboken - Använder den dock knappt :P
( ) Du är medlem på pea
( ) Du är medlem på lunarstorm
( ) Du har en rosa mobil
( ) Du shoppar ofta
( ) Du vill ha/har en fjällrävenjacka
( ) Du vill ha/har 96-jeans
( ) Du har en sveamössa
(x) Du posar ofta på dina bilder - För skoj skull.
( ) Du brukar skolka
( ) Du gillar bebisremixade låtar/techno
(x) Du brukar ofta kramas med dina kompisar när du träffar dem
( ) Du brukar sätta Z för S
(x) Du skickar ofta sms
(x) Andra har kallat dig för fjortis - För längesedan.
(x) Jag brukar säga håll käften!
(x) Du brukar shoppa på Gina tricot, H&M, Glitter, Kicks, NK, PUB
( ) Du älskar söta mobilsmycken
( ) Jag brukar skrika emo! till de som har svart hår och klär sig i svart
(x) Jag använder ofta de här smileysarna: :P,:), 8)
(x) Msn är bra

Antal poäng: 12. Åhåå. :(

0-8 - Inte fjortis!
9-15 - Påväg att bli lite fjortis pst (a)
16-24 - Du är i fjortis-zonen
25-30 - Mega-fjortis!
Therese

Jag kan inte hjälpa det, kunde bara inte sova, blev inte trött :( Har varit desto tröttare idag kan jag säga..



Okej, det är inte bra.. Du får ta och kolla upp det!! :/



Haha fjoooortiiiz, fler poäng än mig ju :D:D:D

Datum: 2011-03-13 Tid: 22:06:24
URL: http://thereseanderssonstankar.blogg.se/
Therese

Ja, fast du är ändå mer fjortis än mig :D Nej usch, vi är vuxna! Jag är ju för fan 23 år !!! xD

Datum: 2011-03-13 Tid: 22:24:32
URL: http://thereseanderssonstankar.blogg.se/




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?