Hallå!

Förkylningen ligger fortfarande i och jag låter ungefär som en rostig gardinstång när jag pratar. Någonting som skrämmer mig är att jag kanske gått och blivit pälsdjursallergiker? Om så är fallet så vet jag inte vad jag gör... Djuren har ju en stor del i mitt liv och jag skulle aldrig få för mig att göra mig av med dom. Anledningen till att jag misstänker allergi är just för att jag knappt kan vara i närheten av djuren utan att *SMACK BOOM* så är näsan helt igentäppt och jag nyser halft ihjäl mig. Det återstår att se, men djuren stannar hos mig oavsett!


Försöker för tillfället få tag på käre systeryster men det är upptaget. Hur som helst så hörs vi senare.
Therese

Oj, hur har det gått med det? :O

Datum: 2011-03-13 Tid: 20:50:45
URL: http://thereseanderssonstankar.blogg.se/




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?