Lördag - Slöardag.

Hade riktigt roligt igår faktiskt. Först skulle vi åka in till falköping, tog en runda inne på djurmagazinet, jobbigt! Det verkligen kliar i fingrarna när man är inne i djuraffärer. Men nu har jag iaf hittat några firrar jag ska inhandla inom kort. Kom hem och gick omgående in i duschen, gjorde mig iordning och sedan bar det av till Risto. Satt och drack vin med Elin, Ristos tjej och pratade om allt mellan himmel och jord, intressant faktiskt! :) Sedan dundrar Risto och Tobbe in i lägenheten... ASKALAS och visste inte vart Henke var? Jag ringde Henke och han svamlade la mest och började snacka risgrynsgröt? Risto kramade dassholken så fint och Tobbe åkte tydligen hem? Hade en kanoners kväll igår iaf, värt att dra en repris på den asså! :)

Somnade la inte innan 4 halv 5 imorse och vaknade igen vid 10... Lagom seg faktiskt, men ack så skönt att jag slapp bakrus iaf :) Har bara varit fruktansvärt seg men det säger ju sig självt.


Ska la fortsätta designa lite granna nu, sedan vet jag inte vad som händer mer ikväll. Den som lever får la se ;)


Therese

Haha, risgrynsgröt också!! Det fick mig att skratta kan jag säga :P

Datum: 2011-03-12 Tid: 23:54:49
URL: http://thereseanderssonstankar.blogg.se/
Therese

HAHAHA fy faan! Du förgyller verkligen min kväll nu :P

Datum: 2011-03-13 Tid: 00:35:38
URL: http://thereseanderssonstankar.blogg.se/
Elin

Alltså, den kvällen var ju helt sick! Men rolig, på många sätt, den gör vi lätt om snart :)

Och du är ju grym på att designa, lär mig kvinna!

Datum: 2011-03-22 Tid: 12:31:22
URL: http://elinlagers.blogg.se/




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?