Vad fan gör jag uppe nu!?

Vaknade 05:30 och låg och kollade på krabborna en stund för att inte somna om, jävlar vilket ös det är på dom på morgonen innan lampan tänds haha. Går sedan upp helt pigg och glad. I brist på cigg, (har en cigg kvar) så skrev jag till Jocke och kollade om han hade cigg till skolan idag... efter ett tags väntan utan svar så tänkte jag "asch, vad fan, vi kanske har sovmorgon p.g.a inställd lektion eller något!? Går in på nätet för att kolla schemat, och 14/3 är ju för fan helt vit!? Kollade sedan mailen snabbt då jag visste att Religionsläraren skrivit "lektioner som är kvar". Vad tror ni det står? "Vecka 11 tisdag (måndag är lovdag)". Fick precis då sms av Jocke att han hade cigg med sig idag, så jag var snabb med att skriva tillbaka att vi är lediga idag... Han hade inte heller en blekaste aning haha. Ibland kan man inte låta bli att ändå bli full i garv när saker och ting inte blir som man tror... Det rör ju till hela huvudet på en haha!





Btw, Titanic 2 sög! Berättar mer om den sedan.
Nu ska jag la... Fördriva tid? Onödigt att gå och lägga sig igen när smink sitter på plats, två koppar kaffe druckna och pigg är jag.




Facelook idag på mörakvesta! Haha.

So long,




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?