Why should I care?

Ooh, ett kvällsinlägg.

Dagen började i kätästrooofh! Kilade ut till bussen och infann mig i tid. Efter en kort stunds väntan kommer bussen och ÅKER FÖRBI mig! >.< Inte första gången det händer, men nu har jag fan tröttnat på det så jag skickade iväg ett mail till västtrafik. Får vä se vad som blir av med det. Konstigt nog så är inte min hållplats på något sätt skymd så jag förstår inte hur busschauffören "inte såg mig", eller vad fan han nu gjorde. Tog iaf den senare bussen. Fick knappt ett skit gjort i skolan, för som jag skrivit förut så är våran lärare jävligt sjuk nu så våran gamla lärare har fått hoppa in, men inte lätt när han inte kan gnisten...

Slutade strax innan 2, åker hem, plockar och grejar lite & duschar av min "labrador". Min hund har en tendens att rulla omkring i lera på dagarna för att sedan orsaka en ökenorkan i lägenheten vilket resulterar i att det blir grusigt överallt, och jag är den typen som, ordagrant, får panik när man går i skiten. Dammsög lite lätt och kom precis nu ut ur duschen. Händer väl inte så mkt mer ikväll så jag säger väl nattinatti... Tror jag...?






Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?