Shit!

Vi är redan inne i Maj! Tiden går så förbannat jävla fort just nu, håller ni inte med?

Dagarna ser väl ut precis som vanligt. Jag går upp, fixar mig, åker till skolan, kommer hem, städar iordning lite lätt, njuter av helgerna etc.

Har inte berättat om min enormt galna och sjukt roliga påskhelg, kanske borde göra det. (långt inlägg)

Torsdagen började med lite öl här hemma, sedan på Fredagen åkte vi runt som idioter, handlade och hämtade Christian på station innan vi åkte hem till Henkes farbror, alltid lika mysigt där och jag skulle LÄTT kunna bo så! Blev en del öl och massa tjöt, det slutade med att Robert (Henkes kusin) även åkte med hit. Vi kom la i säng vid 04:00 eller något och blir väckta av Henke klockan 08:00 av att han spelar ARABISK MUSIK(!?) på högsta volym. "Pissenisse lada"
Ingen av oss var väl helt okej. Henke var fortfarande inte nykter, Christian och Robert mådde helt enkelt som dom förtjänade och jag, som vanligt mådde prima. Konstigt nog så är det bara mig alla lägger märke till ändå... "Men herregud, du såg inte något pigg ut?" Hur som helst så fick vi Henke att nyktra till, drog och köpte pizza som vi satte oss ute och käkade, intressant huh? Sedan började vi smått på alkoholen igen och jag fick stressa som en idiot då vi låg utanför tidsschemat, ovanligt? Snarare en av nackdelarna med att vara tjej att man måste fixa iordning sig medan killarna enbart rättar till frisyren. Vid 18:00 skulle vi börja cykla härifrån, och Christian hade berättat ett antal gånger att han inte kunde cykla. Men vem är 17 år och inte kan cykla tänkte vi, det roligaste av allt var att han faktiskt inte kunde cykla! Så vi fick först ha några cykellektioner på parkeringen vid affären innan vi kom iväg, HAHA! Vet inte riktigt när vi var hemma hos Micke men det var la runt 19:30 eller något. Grillade gjorde vi och hade jävligt kul, även om man kände att någonting saknades. Vid 01:00 ungefär skulle vi börja cykla hemåt. Och en nykter Christian på cykel var väl lite smått okej, men inte mer än så. Tänk då när han var full... Kätästrooof! Jag skulle cykla bakom honom och "lyyyyysa hans väääg", men inte fan hjälpte det! Så efter en stund cyklande så flög han ordagrant ut för ett "stup". Stupet var la egentligen en lång, brant slänt, men han kultade så jävla hastigt att han var i luften i alla volter och jag höll i princip på att dö av skratt! Han valde att inte hoppa upp på cykeln mer, så jag & Henke gick med honom. Sedan kom Mögel cyklandes en bit bakom och var fruktansvärt förvånad över att vi inte hade kommit längre. Vi hoppade upp på cyklarna igen, och helt plötsligt ser jag inte Henke, så jag frågar Mögel "Är Henke med eller!?" Och ropar lätt bakåt "Henke?" Då kommer han bakom "JAG KAN INTE CYKLA LÅÅÅÅNGSAAAMT" så hör man Mögel "Henkeeee!!! DU KAN INTE CYKLA IN I MIIIG!!" Henke "Näääeee" så gör han en tvärsväng rätt över på min sida, in i min cykel. Jag " Henke för faaaan!!! Du kan inte cykla in i mig heeellleeeeeeer" Och mitt i alltihop så styrs cykeln ut i kanten, och av ren reflex drar jag tag i bromsen vilket resulterar i tvärnit och jag flög ordagrant, MED cykeln ut för det förbannade "stupet" och landar upp och ner intrasslad i cykelfanskapet. När jag väl kommit underfund med att "ööh... Här ligger jag? Och hur fan sitter jag fast egentligen? (Något extremt intrasslad i cykeln och huvudet i ett träd i en jävla massa grenar) så hör jag vid sidan av "HUR GICK DET ÄLSKLIIIIING!? tststststststs... PLUUUUUMS", det var Henke som gjorde en utrykning och sprang lite för långt och plumsade ner i ett träsk, haha. Klockan 04:00 ungefär var vi hemma... Och vanligtvis tar den cykelturen absolut max 45 minuter... Istället för att sedan gå och lägga sig så grejade jag med akvarien, gick ut med hunden, bryggde kaffe och satt vid datorn, terrade folk på telefon mm. Christian satt uppe med mig ett tag, ungefär till 07:00 eller något innan han gav upp. Somnade till på datorn en stund men vaknade cirka en kvart efteråt och har tangenter i hela pannan, fiiint! Gick då först in till Henkes morsa och snackade med henne, sedan la jag mig ute i solen och drack i princip kokt öl! Somnade sedan vid 16:00 på eftermiddagen skulle jag tro.

Långt inlägg, men det var hur min påskhelg var iaf, fartfylld och jävligt rolig!

Fick btw för mig att slinga håret häromdagen... Det blev lite mer än så... "HEJ BLOND!"







So long!
Anonym

Jag tröttnar aldrig på storyn om "stupet" alltså, haha :D

Datum: 2011-05-03 Tid: 12:38:55
Therese

Alltid kul läsning hos dig :D Hoppas ni inte skadade er bara :)

Datum: 2011-05-03 Tid: 22:21:30
URL: http://thereseanderssonstankar.blogg.se/
janette

HAHAAHAHHA! förlåt men jag dör av garv! hahahah

Datum: 2011-05-06 Tid: 19:25:21
URL: http://litefresh.blogg.se/




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?