TISDAG.

Under tiden sedan senast jag skrev så har följande hänt:

• Planerat student.



• Jag har varit enormt full (fjortisskriverier men lika jävla sant som det är skrivet),


Blev en hel del öl, whiskey och Jägermeister. Man mådde som man förtjänade dagen efter.



• Jag har tatuerat mig på fyllan,

Den sitter på ryggen.


• Varit nära på att pierca armen "bara för skoj skull" men hejdade mig i sista stund.



• Handlat en jävla massa piercingar.

Ögonbryn - Tunga - Läpp/näsa - "kula", jävligt platt dock. (vet inte vad man ska kalla det)

Navel x4. Babyblå - Blå - Röd + en babyrosa som jag har i naveln nu.

Navelpiercing x3. Handbojorna var så satans söta, eller hur? Ljusgrön - Vit.

Två simpla, färger ser ni dessutom. Köpte även en vit likadan.



• Kastrerat min stackars boll.

<3



• Varit utan Henke en hel natt :(.



• Dygnat denna natt.



• Ungefär skrattat ihjäl mig åt Christians fina ord "Och där satte jag oblaten rätt i halsen mitt framför prästen".



• Fått in en ny design.



• Druckit kaffe ur en kopp lika stor som mitt huvud, nästan.

(Tur att man ser så fruktansvärt pigg och fräsch ut efter att ha dygnat)




• Pratat i telefon med E.K och gullungen AliCia.


Gammal bild på liiiiiten! BIG <3


För övrigt så är det väl städning som står högst upp på listan, följt av tvätt för att sedan lite senare bege mig in mot u-port för att cutta håret.

Där har ni iaf en liten del av vad som har hänt sedan i fredags.

 

PUSS!

 

Saknar min gooos! <3





Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?