God morgon världen!

Vaknade vid 4 imorse och var hungrig som ett as så att somna om var inte ens att tänka på. Gick upp, käkade och slängde igång kaffe.
Har i ca en timme försökt väcka Henke som bara gnyr och irriterat vänder på sig och rullar in sig i ett täcke likt en vårrulle (som han för övrigt alltid kallar mig på morgnarna).
Han behöver vara uppe om max 20 minuter eftersom vi klockan 7.00 ska åka mot skövde sjukhus för ultraljud, ska bli SPÄNNANDE!! ♥

Nu ska jag hämta lite mer kaffe och sedan försöka rulla ut Henke, och om inte så får jag väl som i vanlig ordning hota med vatten. Vill ju helst att han ska vara vaken ett tag innan vi åker eftersom hans morgonhumör kan kännas värre än mitt = man springer och gömmer sig på toaletten tills han åkt till jobbet, haha! Skämt osido.

Uppdaterar mera sedan!



(Klaga inte på lååårtig spegel!)



So Loong!




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?