Härliga fredag?

Njaa... Vaknade i vanlig ordning tidigt som tusan, gick upp och fixade lite käk och så och hoppade sedan tillbaka ner i sängen. Har haft ihärdig huvudvärk idag igen. Den försvann i några dagar men nu behagade den att komma tillbaka så jag slängde till sist i mig en alvedon som inte ville hjälpa. Tog ytterligare en alvedon, men inte fan försvann huvudvärken... Till sist kom jag på lösningen, KAFFE (I) jag hade ju inte druckit mitt förbannade kaffe över huvud taget idag! Rusade (snarare gick krokryggad likt Quasimodo och med kisande ögon) ut till köket och slängde igång kaffe, ååh älskade kaffe! Huvudvärken försvann efter en kopp och jag fick äntligen känna mig som människa! ♥

Klockan var redan kväll när jag kom på miraklet så det har faktiskt inte hänt ett skit idag knappt.


Passade på att ta ett foto på bollen innan idag under tiden både jag och E.K kämpade för kung och fosterland över ett par bilder på våra allt för livliga fiskar!
Amanda

ok. Grattis :D

Datum: 2011-11-20 Tid: 13:05:07
URL: http://mhandaa.blogg.se/




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?