Återigen måndag.

Har tillbringat helgen i Göteborg och därför varit kass med uppdateringen. Idag ska jag ägna så mkt av dagen som möjligt med att städa. Eller jag ska la försöka bli klar så fort som möjligt men det vet man ju aldrig hur fort det går. Vardagsrummet set ut som ett bombnedslag efter att vi först och främst fick hem ett gigantiskt akvarie med en jävla massa tillbehör, och sedan för att vi flyttade vårat andra stora akvarie och möblerade om halva vardagsrummet. Jag fick en del gjort redan igår men fortfarande långt ifrån klar...

Sorterade bland annat alla filmer eftersom vi var tvungna att röja ut alla när vi skulle flytta bokhyllan,





Kan man gå till överdrift vad det gäller filmsamling?

Sedan fått in alla vinglas och annat i barskåpet igen, men nu måste jag fortsätta här, annars blir jag väl aldrig klar!


Hörs senare,
Therese

Jag vill också ha ett akvarium :( Men jag vågar inte för jag är rädd för katter + fiskar + ev. läckage på parketten typ :P Mer bilder :D

Datum: 2011-10-17 Tid: 12:41:44
URL: http://tessiiestankar.blogg.se/




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?