"Galnaste gravid-cravingen - Del 2".

Kör på en till! :)

"Då jag var gravid första gången så var jag helt besatt av sand. Dock lyckades jag behärska mig men bara för att jag har bakterieskräck (själv kallar jag det bakteriemedveten ) och jag kom aldrig på hur jag skulle få sanden helt ren "


"Jag älskade doften av kattmat! Satt med hinken med mat (Royal canin persian 30) och luktade i MINST en timme om dagen."


"Pratade med en kompis idag, och hon berättade om en craving hon haft: Kanelbullar med löksill på! Tyckte det lät ganska äckligt, men jag ska väl inte säga för mycket..... "


"galnaste craving jag haft är att jag vart sugen på stearinljus och sen sambons hårvax "


"Jag är sååååå sugen på murbruk och steen så jag blir knäpp snart!"


"Med min första så tyckte jag att vår rostiga bil såg vansinnigt god ut...rost=järnbrist kanske :-P"


"När jag väntade vårt lilla Knytte blev jag helt besatt av att lukta på tidningar och sågspån, kunde då och då även gå och tugga på sågspån, helt knasigt men det var så gött =)" - Haha, det där med att lukta på tidningar är jävligt bekant för mig,.. Jag älskar lukten av tidningar, nya böcker & kataloger.
Therese

Min mamma var beroende av pulvermos när hon var gravid med min bror. Pulvermos till frukost, lunch, middag och kvällsmat. Idag äter jag inte pulvermos... :P

Datum: 2011-10-26 Tid: 19:53:15
URL: http://tessiiestankar.blogg.se/




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?