God morgon världen!

Vaknade vid 4.00 imorse när Henke skulle upp till jobbet och tyckte att det var bra onödigt att lägga sig och sova igen. Sedan var det ju som i vanlig ordning ett tvång att gå upp och pissa, låg nog i en halvtimme och vände och vred på mig för att jag inte orkade gå upp,.. Kändes som att hela jag skulle explodera haha! Gick återigen och la mig men blev på tok för hungrig för att kunna koppla av så jag gick upp och kokade nudlar & fixade kaffe.

För tillfället så ligger jag och kikar lite film och snaskar på en piggelin, som för övrigt har blivit någon slags craving? Köpte ett 15 paket päronsplitt förra veckan som jag lyckades trycka i mig under natten/morgonen. Kom sedan på att piggelin räcker lite längre än päronsplitt så bad Henke köpa ett 15 Pack piggelin istället, den gick åt ungefär lika fort men jag hittade till min fulla glädje en piggelin som låg ensam kvar läääängst in i paketet, kärlek på det! ♥

Nu ska jag alldeles strax ut med Hero & efter det blir det la säkert lite mer filmglutt.


So Long.






Bilderna togs igår. "Tror jag ätit lite för mycket glass" ;)!

Och som många andra säger "Nu går det inte att dölja längre"
Mys!





Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?