Här kan man inte vara!

Ska alldeles strax bort till posten och sedan känner jag för att åka någonstans långt bort och inte komma hem innan ikväll. Hyresvärdarna har återigen börjar med renoveringen i lägenheten ovanför och som jag tidigare nämnt men som säkert många har missat eller glömt av, så är det jävligt lyhört här, så det brötar som F här! Till råga på allt så spelar det ingen roll vilket rum jag än går till för det brötar lika mycket överallt, usch! Kanske inte så konstigt att jag har dundrande huvudvärk.

Fick städningen gjord igår iallafall, hann bara inte att skura eftersom Lotta kom över och ville bjuda på fika och efter det kom Damien på besök så vi kikade film, får helt enkelt ta en ny runda med dammsugaren idag och sedan moppa golven. Kattungarna har ju en tendens att sprätta kattsand utan dess like, och är det någonting jag hatar så är det att trampa i grus/kattsand. Framförallt om man precis kommit ur duschen!

Åter till verkligheten, hörs senare!




Denna lilla plutten har fått skrika sin faster i örat genom luren för första gången idag!
Här är lille simon inte mer än en dag gammal. ♥
Amanda

Du får komma och hälsa på hos oss någon dag.

Och jag hos er så klart.

Det hade varit kul att börja umgås lite mer som för

saknar dig verkligen :/ <3

Datum: 2011-10-18 Tid: 14:48:40
URL: http://mandaa.blogg.se/
Therese

Ja det är det :D

Datum: 2011-10-19 Tid: 13:53:45
URL: http://tessiiestankar.blogg.se/




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?