Stillastående.

Vad gör jag egentligen på dagarna? Knappt ett skit!
Veckorna går åt till att försdriva tiden med så mkt jag bara kan hitta på & när Henke väl kommer hem så spenderar jag mesta tiden med honom.
Imorse åkte han igen, men har jag jävligt mycket tur så kommer han hem ikväll igen eftersom Micke är sjuk och Lennart hade lånat husvagnen. Så om inte Micke åker dit idag så har Henke ingenstans att sova, så bäst för Micke att han inte blir frisk idag! :)

I måndags förra veckan tog jag bussen in till borås och mötte upp käre syster efter hennes jobb vid 15:15. Sedan gick vi och handlade en jävla massa tjockissaker för att sedan gå hem till henne och Bockman. Väl framme så lagade vi käk tills Beckman kom hem. Vid 20:00 ungefär kom deras Moppedus hem. (Beckman gjorde ett impulsköp på nätet och köpte en moppe att ha i husvagnen på sommaren). Så då mekade jag och han med den i någon timme eller två. Kvällen avslutades med film, godis, popcorn, ostbågar, mat och massa därtill!

Tisdag morgon gick vi upp vid ca 06:30. Fixade frukost, gjorde oss iordning och gick sedan ner till stan och mötte upp farsan & Keno. Var la inne i rådshuset vid 08:45 ungefär och snackade lite med åklagaren innan rättegången skulle äga rum. Rättegången gick för övrigt bra! Tillbringade resten av dagen med att gå runt både i stan och i knalleland för att till sist åka hem.

I helgen har vi varit i GBG. Åkte över till Hönö och hälsade på lite folk.
Igår var vi en sväng i Skövde och handlade lite fiskkäk bland annat och resten av kvällen tillbringades framför film.

Nu har jag inte tid att sitta här mer, men hörs nog senare, för nu sitter jag återigen en måndag och har ingenting att göra typ.


So Long.



SÄÄSSYY

sv; skönt att höra :) jotack det är bara bra, lite trött bara

Datum: 2011-10-03 Tid: 14:17:03
URL: http://ssuussaannaa.blogg.se/
SÄÄSSYY

sv; åh då förstår jag, det blir lätt så när man inte har rutiner eller något att gå till på dagarna det kommer jag ihåg när jag va arbetslös :/ hoppas du hittar jobb snart sötplipp :)



hihi ja, det ska bli så härligt att äntligen få bli en nörd haha!

Datum: 2011-10-03 Tid: 14:49:55
URL: http://ssuussaannaa.blogg.se/
SÄÄSSYY

jaha okej så då är det ju inte så länge du varit arbetslös :)

Datum: 2011-10-03 Tid: 15:14:54
URL: http://ssuussaannaa.blogg.se/




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?