This day!

Denna dagen har jag väntat på redan sedan i måndags. Visst, det är väl inget speciellt med torsdagar? För mig är det det. Idag kommer Henke i vanlig ordning hem och jag kan ju säga att jag saknar honom så obeskrivligt mycket. Det där jobbet han är ute på börjar kännas rejält nu och veckorna blir bara jobbigare och jobbigare när jag inte har honom i min närvaro. Hur som helst så får jag väl iallafall se det från den ljusa sidan att jag varje vecka har någonting att se fram emot. :)

För övrigt så har jag inte börjat på någon ny design till mig själv. E.K, som för övrigt är proffs på bloggdesigner vill att JAG ska göra en design till henne, *HJÄLP!* så det är väl vad jag annars ägnar tiden åt.

Kom precis ut ur duschen och tänkte att jag skulle dra över lägenheten med dammsugaren en snabbis, för det är någonting som bör göras så ofta som möjligt när man har massa pälsbollar som fäller ikapp.


Hörs senare.





"Nya naglar", målade dom i tisdags & skippade massa stickers denna gången.
Therese

Vad bra ni har det egentligen =) Ni får ju sakna varandra och hinner väl inte tröttna på varandra? :D

Datum: 2011-10-20 Tid: 18:54:00
URL: http://tessiiestankar.blogg.se/
Therese

Sen kan du få göra en juldesign till mig (A) om du känner för det höhöhö. Du är bäst :D

Datum: 2011-10-21 Tid: 18:01:55
URL: http://tessiiestankar.blogg.se/




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?