Falköping.

Snart tar jag bussen in till falköping. Har en del att fixa och så ska jag dessutom träffa OjjsiPojjsi, trevligt! Händer ju inte så ofta att vi ses efter våran tripp i karlsborg på 4 dagar, tråkigt nog. Saknar faktiskt den veckan vi hade där, blev aldrig många timmars sömn, en hel del skratt, en jävla massa soppspillande på golven i lokalerna, förnedring av försvarsmakten och mycket mer, vi hade kul!

Nu ska jag få på mig kläder och sådär, vore ju dumt att åka dit naken.


Hörs senare.

kikki

sv :Tack så jätte mycket för din kommentar:) jag försöker verkligen vara stark :) men det är ganska svårt:/



ta hand om dig du med :)

kram

Datum: 2011-09-09 Tid: 05:28:24
URL: http://kristinagr.blogg.se/




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?