Här står det still.

Har nämligen fått min nya bästa vän så har ägnat mesta delen åt den faktiskt.





Förra helgen var ju möllerödsdagarna och jag, liksom många andra hade riktigt kul! Träffade en hel del nya människor. Trevligt trevligt!





Orkar inte lägga upp alla tusentals bilder.

I måndags var jag ju iväg hela dagen vilket jag skrivit om. Var på en, hör och häpna, arbetsintervju. Hur det gick vet jag faktiskt inte, men det är väl bara att vänta och se. Sista ansökningsdatumet var den 22 September och det är ju ett tag kvar till det.
Ska ändå fortsätta söka jobb på andra ställen för att vidga vyerna, det är ju inte helt fel. :)

Måndag kväll - Torsdag har jag spenderat tiden åt min fiiina fina Ajfån, eller okej, nu låter det som att jag absolut inte har gjort någonting annat, men självklart har jag gjort massa andra viktiga saker med.
Henke kom dessutom hem på torsdagen! ♥

Igår tog vi det bara lugnt. Jag storstädade lägenheten medan Henke körde Damien till tåget. Senare åkte Henke med Egorov och fiskade medan jag låg hemma och spelade och kollade film. Sedan kom Henke hem och satte sig vid datorn med en bärs eller fler och spelade medan jag fortsatte att bara spela och glo på film.

Idag kom älskade Papi på besök. ♥ Han lagade kött och potatis till oss allihopa. OM JAG HAR LÄNGTAT EFTER HANS MAT!!! Synd nog så var det en spontangrej så han kunde inte stanna så jättelänge utan åkte för ett tag sedan. :( Får allt se till att åka till borås snart och hälsa på alla nära & kära!

Senare kanske vi återigen får besök av Egorov som kanske inte hade någonting att göra senare ikväll, men det återstår väl att se. Han skulle höra av sig någongång ikväll iallafall.

Långt inlägg, men nu vet ni alla hur det står till iallafall.
Och btw, nu har jag nytt nummer, så är det någon av mina läsare som jag känner som känner sig i behov av att ha mitt nummer, skicka kommentar så svarar jag tillbaka med nummer.



So Long!






Förra helgen var ju möllerödsdagarna och jag, liksom många andra hade riktigt kul! Träffade en hel del nya människor. Trevligt trevligt!




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?