Hmm.

Hur kommer det sig att jag, trots min sämsta uppdatering, ändå har ett ganska högt antal läsare varenda dag? Faktiskt kul att se att såpass många gillar min blogg (eller hatar den).

Bjöd Damien på käk idag. Kan kom vid 18:30 eller något, maten var klar vid 19:00.
Vi slängde upp en varsin portion och satte oss framför filmen "inte utan min dotter" som är så fruktansvärt hemsk men ändå så ruskigt jävla bra!

Damien drog för typ 20 minuter sedan och jag ska la slänga i mat till fiskarna för att sedan göra... Ingenting?


So Long.



Felicia

Vad handlar den filmen om?

Ska nog ladda ner den om den nu är bra?

Sköt om dig!

Datum: 2011-09-29 Tid: 14:14:39
URL: http://trueefil.bloggplatsen.se
Therese

Japp, jag hatar din blogg :D Eller inte :)

Inte utan min dotter är ju bara så grymt bra! Jag har sett filmen och jag har läst båda böckerna. Har du läst böckerna? De är sjukt mycket bättre.

Datum: 2011-09-30 Tid: 21:08:58
URL: http://tessiie.myshowroom.se




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?