Höst på min planet!

What´s up?
Vaknade för några timmar sedan, gick upp och fixade kaffe, promenix med hunden och nu har jag hamnat i sängen igen. Finns inte sådär väldigt jättemycket att göra såhär i arbetslöshetstiderna, haha! Ska jag vara helt ärlig så saknar jag faktiskt skolan. Jag saknar det där äckligt morgontrötta och ställa sig framför spegeln och fixa sig. Saknar att stå ute tidigt i mörkret och vänta på bussen i regn. Saknar att gå in i skolan och ta vara på varenda ynga minut innan man går in i klassrummet. Känns gammalt att säga att "då jag gick i skolan", usch! Men alla kommer väl till det stadiet någon gång haha.

Ska väl fortsätta skicka ut mitt CV om en stund och se om jag får någon som nappar, för övrigt så tänker jag bara sitta här och vänta på regn så jag återigen kan gå ut. Älskar att gå i regn! ♥



Jag vill se frost ur varje sommardagg.
Jag vill se skymning mitt i rusningen.
Jag vill se vimlet byta ytterplagg.
Jag vill se löven byta färg igen.
Du säger att jag har en liten värld,
men den är större än begär.
Jag vilar under himmelen
i höst på min planet.
Jag sjunger för mig själv,
fastän jag vet
att sånt kan kallas ensamhet.







Amanda

Haha nä jag tar inte åt mig så jävla löjligt så det inte är klokt...

Så jävla omoget av personen som håller på..



Tack gumman för kommentaren

finns för dig oxå vännen!<3

Saknar diig!

Datum: 2011-09-05 Tid: 14:22:08
URL: http://mhandaa.blogg.se/




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?