Kvällning.

Sitter här i mörkret för mig själv och smuttar på mitt kaffe och funderar på att ta mig en dusch innan jag lägger mig.
Imorgon har jag planer på att ta min veckliga tripp in till Falköping och umgås med Ojjsipojjs & Charmtrollet Esmeralda! ♥ Sedan åker jag väl hem med Damien senare på kwellen.

På tal om ingenting och allting!
Igår kväll var jag helt slut efter den överspända, ivriga dagen så jag orkade inte uppdatera något mer.
Förlossningen för E.K hade åtminstone gått kanoners ♥


Mottogs igår.


Mottogs idag.


Så fruktansvärt lik Andreas så det är helt sjukt!

Återigen stolt faster till världens charmtroll! ♥
Vill ni veta kön så gå in på E.K´s blogg!

Och by the way så fick jag under dagen idag veta att min andra bror Mathias och Lilja kanske åker in redan ikväll.
S P Ä N N A N D E ! !




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?