V 36.

Vecka 35 + 1 dag idag, har ju varit extremt dålig på det där med uppdateringen och det känns som att jag ligger efter med precis allting, men så är inte fallet, bara känslan som spökar. Ägnar mestadelen åt arbete och hushåll faktiskt.
Här kommer bilder från igår och även från förra veckan som jag fortfarande inte lagt in.

Vecka 36 (35+0)


Och förra veckans bilder
Vecka 35 (34+)


För övrigt så mår jag faktiskt bra trots dessa extrema foglossningar som får mig att tappa andan. Sammandragningarna kan för mig bli ganska rejäla nu också om jag anstränger kroppen mer än vad jag borde (vilket jag gör alldeles för ofta). Halsbrännan jag har vissa dagar får mig självmordsbenägen (okej, inte så allvarligt kanske, men det får mig att tappa både humör och matlust).

Idag är det exakt 33 dagar kvar till BF, och nervös inför förlossning? Absolut inte. Jag hann nog vara nervös för en hel armé tiiidigt i graviditeren så hela nervositeten har lagt sig, numera längtar jag som en dåre tills allt är över, och jag kan nog med all säkerhet säga att jag kommer sakna min bebismage när allt är över, trots alla komplikationer och gravidkrämpor. Människan är en ganska korkad individ ändå.

Monia - mamma till Tuvalie

det är väldigt vanligt att rädslan förvinner och blir till längtan i slutet av graviditeten :) snart så är den lille ute, spännande :)

Datum: 2012-04-05 Tid: 13:55:42
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?