Det går undan!

Ifrån att Beppe i princip enbart låg på täcket på golvet och bara vände sig från rygg till mage och tvärtom så har jag nu en bebis att se efter konstant och springa och hämta då och då när han lyckats åla sig alldeles för långt bort för min del haha. Han började redan vid typ 6 månader att kunna åla liite lite grann innan han tröttnade, nu går det bara snabbare och snabbare. MEN, jag klagar inte, för det är ganska skönt att han kan ta sig framåt själv och roa sig med det istället för att ligga och vråla så fort han inte kommer åt det han vill ha. :)
 
Förövrigt så är jag sämst på att använda min kamera och min dator har knappt några bilder alls, så jag får väl ge mig på ett försök till att skärpa till det där med att fota varenda ögonblick, hähä.
 
So Long.




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?