Nattinatti!

För en gång skull ligger jag i sängen innan 23.30, och för en gång skull ska jag anstränga mig till max för att somna innan 2.30.
Inte undra på att man är som en vandrande zombie på dagarna. Inte heller konstigt att jag är så satans trött när jag går upp på morgnarna heller för den delen.
Har fått en del gjort idag iallafall. Tvätten är så gott som klar. Tvättad och vikt. Intressant huh?
Har i vanlig ordning vart ganska kass uppdate här, men jag har seriöst inte haft tiden, på allvar. Har hela tiden tänkt att nu jävlar kan jag passa på att slänga in ett inlägg, men mitt i alltihopa så tycker Beppe att det är dags att vakna. Ibland kan man tro att de små lägger saker och ting i system haha! :)
 
Hur som helst så ska jag trotsa mig själv och somna på stört ikväll,
önska mig lycka till!
 
Nattinatti!
Therese

Jag följer :D Men det vet du nog haha :D

Datum: 2012-12-20 Tid: 08:56:17
URL: http://tessiiestankar.blogg.se




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?