Design!

Har halvt lovat att fixa nya designer till två stycken, E.K & Therese, så då tänkte jag att jag har det perfekta tillfället att fixa det nu under helgen eftersom Henke ändå inte kommer hem innan söndag, vad händer då tro?

Tänkte först testa någonting nytt och i princip gå bakifrån, alltså börja med bakgrunden först och inte headern, hade full koll på mina idéer och wooooops(!) så finns inga av mina laddade penslar kvar i photoshop. Suckar lätt och ska gå in och ladda in alla penslar igen, *WTF*, penslarna hittas inte, så nu har jag bara ett par sketna fula originalpenslar kvar som finns i photoshop, och de andra penslarna är helt spårlöst borta! Finns inte ett ynka spår av något penselhelvete att ladda in, och DÄR(!) tog mitt tålamod slut.

Helt stört att varenda gång jag är till tusen motiverad så är det någonting som ska krångla, och folk som känner mig vet hur det ligger till med mitt tålamod.

Med det här så säger jag nog natti natti, för nu är jag svintrött! Vågar dock inte garantera att jag kan sova för inom en kort tid så kommer plutten i vanlig ordning vakna och träna kickboxning igen. ♥
Jilina.se

Det där med att penslar försvunnit har jag varit med om några gånger. Det är riktigt irriternande.



Aha, jag brukar också börja med headern först (den jag har nu har jag dock fått av min brorsa ). Sen gör jag hela designen utifrån headern. Dock var det längesen som jag hjälpte någon annan än mig själv att fixa en design hehe.

Datum: 2012-02-11 Tid: 04:39:35
URL: http://www.jilina.se
E.K - Mamma till Alicia och Simon

Haha, men JessiCa då :)

Fast jag förstår att du blev irriterad och att tålamodet försvann.

Datum: 2012-02-11 Tid: 06:34:20
URL: http://eekk.blogg.se/




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?