Jag är sämst!

Åtminstone vad det gäller uppdateringen.
Har som vanligt massor att skriva om men som inte riktigt vill komma ut i text, hur som helst,
dagarna rullar på som vanligt, simpel vardag: vaknar, går upp, käkar frukost, städar iordning och plockar och pysslar lite, fast kan dock säga att denna veckan inte börjat sådär jättebra kanske. Våra förbannade hyresvärdar är så förbannat jävla snåla så vi har bara 14 grader varmt inomhus och varmvatten som räcker i cirka 30 sekunder. Idag har termometern iallafall visat som mest 18 grader men då hade jag ugnen öppen och spisen igång och nu är det återigen kallt här inne. Att försöka värma kroppen med ett bad eller en dusch är ju bara att glömma med tanke på att det som sagt inte håller värmen i mer än cirka 30 sekunder. Tur nog bor Henkes mamma i huset bredvid så jag brukar gå över dit när jag känner att jag blir för kall. Huvudsaken är ändå att jag håller magen varm!

På tal om magen, min plutt har blivit extremt aktiv både på dagar och kvällar nu. Eller jag tror snarare att det är så att sparkarna känns tydligare nu trots att jag är i rörelse, hur som helst, när jag väl lägger mig i sängen på kvällarna så sätter den igång med några mystiska rörelser på höger sida och jag kan inte annat säga än att det kittlas så in i bomben så jag nästan hoppar ur sängen och måste hålla andan! Dessutom har jag även fått känna av extrema karatesparkar ibland som GÖR ONT!!! Och jag vågar nästan inte tänka på hur det känns den sista tiden, jösses! Men kan inte känna annat än enorm kärlek för min lille plutt ändå! :)

Har småkänningar om att det är ny förkylning på G, kanske inte så konstigt med tanke på värmesystemet här? Har världens tryck i bihålorna, ont i halsen och småsnuvig (som jag iofs varit sedan innan jul), håller tummar och tår på att jag slipper förkylning igen!

För övrigt går jag in i ny vecka imorgon, underbart!
Imorgon är det bara 12 veckor kvar tills bebis är beräknad, lycka! ♥





Imorgon kommer nya bilder! Dessa är från förra veckan, 27 (26+0)
Therese

Kul att den/det/han kittlar dig :D



Btw, min kompis är bara två veckor före dig ju :)

Datum: 2012-02-08 Tid: 19:42:07
URL: http://tessiiestankar.blogg.se/




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?