Måndag.

Kiligt och grått väder idag. Henke snackade om att det kanske skulle snöa idag. Jag har förut sagt att våren gärna får komma nu men att det inte gör någonting med mer snö heller, men nu har jag helt andra inställningar. Efter dessa fina dagar vi haft så längtar jag enormt efter VÅR! Och ju mer vår det blir, desto närmare bebis, eller hur! :-)

Sover dåligt som satan på nätterna nu, vaknar varje gång jag ska vända mig, måste alltid "klättra" på Henke för att kunna ta mig upp ur sängen när jag vaknar akut pissenödig (Henke vaknar inte av det som tur är), vaknar även av att jag är asvarm trots att jag ligger utan täcke. Får då dåligt samvete för att magen känns så kall, och även om jag inte tror att liten stör sig på det så säger samvetet annat och jag måste tvinga mig att ha täcke över magen. Det är iallafall inte långt kvar nu, och jag vet att alla dessa krångel och besvär är värt det till tusen!

Hände en lite tråkig sak natten mellan lördag-söndag också, samtidigt så var det nog ganska komiskt också, återkommer med händelsen sedan.

Här är min nya hårfärg, skulle vara kul att höra andras åsikter om det.



Therese

Det snöar här nu :( Det ska vara vår!!!

Datum: 2012-02-27 Tid: 12:50:34
URL: http://tessiiestankar.blogg.se/
Therese

Jag gissar att katten inte är försäkrad :( Vad har hänt?

Datum: 2012-02-28 Tid: 16:51:34
URL: http://tessiiestankar.blogg.se/




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?