MVC idag! ♥

Som rubriken lyder, idag är det dags för återbesök på MVC och det ser jag minst sagt fram emot, dels för att det är spännande, mysigt att lyssna på hjärtljud, kul att höra hur alla värden är, kul att se hur mycket man vuxit sedan senast, och framförallt, det som alltid gör att jag ser fram emot mina besök enormt, det är för att jag har världens bästaste, underbaraste barnmorska som dessutom har humor! ♥

Eftersom hon fortfarande inte kontaktat mig innan så slipper jag förhoppningsvis dessa hemska niferexen också eftersom mitt järnvärde är (var) såpass bra vid första proverna. Får se till att hålla liknande kost genom hela graviditeten så kanske jag slipper järnbrist och hemska niferex!



Hörs sedan!




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?