Tips för gravida!

För er som inte redan vet så finns ju en del gratis gravidpaket att beställa hem, jag gjorde det i början av februari och kunde med en gång hämta ut det i min närmaste babyproffsenbutik.

INNEHÅLL I BABYBOX:

En babyproffsenbox & Angelcare Blöjhink.


I Babyproffsenboxen fanns bland annat:

Massa Brochyrer & erbjudanden.                                                           En liten bok.


Två blöjor, Natusan & Pampers tvättlappar.                          En kolikvänlig nappflaska & badskum.


Amningsinlägg & en gullig reflex.


Angående nappflaskan så passar den även till Philips AVENT bröstpump m.fl.


Ett erbjudande var bland annat olika böcker med mera från goboken som jag valde att beställa hem, bilder på det kommer upp så snart jag fått hem paketet i brevlådan. :)


För er som är intresserade, GÅ IN HÄR!
Räcker att bara fylla i personuppgifter och barnets beräknade födelse. Paketet får man sedan som sagt hämta ut i en babyproffsenbutik tidigast 3 månader innan BF.

O.B.S - Innehållet i paketen kan variera.
Novembersara - i väntan på majbebis.

Sv: har redan beställt, men tack för tipset :D

Datum: 2012-02-11 Tid: 15:56:30
URL: http://novembersara.blogg.se/




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?