Typiska situationer!

Igår var en sån dag då jag var extremt lat. Hade gårdagens smink på mig och oborstat hår. Sedan kände jag för att gå ut en sväng och tänkte att jag lika gärna kunde gå förbi posten.

"Borde jag tvätta bort sminket som sitter i halva ansiktet och borsta iordning håret innan jag går ut tro? Njae,.. Jag möter aldrig någon bekant i byn såhär dags vanligtvis när jag går till posten ändå så det är nog lugnt..."

TRODDE JAG JA!
Jag traskade glatt iväg och träffar till min förvåning flera stycken som också skulle till posten exakt samma tidspunkt som jag, för första gången sedan vi fick våran postbox typ? Så där fick jag stå och se helt jättedum ut medan folk frågade ut mig om hur det gick med magen och annat,.. Pinsamt!

Här bjuder jag på gårdagens fulbild!



Nästa gång tänker jag inte tänka på hur många jag inte brukar träffa på när jag är ute, utan snarare hur många jag KANSKE faktiskt stöter på.
Monia - med bulle i ugnen ♥

sv: ja jag har gått upp 16 kilo (!!) hittills och oroar mig för hur sjutton jag ska gå ner till min vanliga vikt sen igen, haha ^^



Dudå? :)



kram

Datum: 2012-02-17 Tid: 10:32:55
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Hannah och Bella

Hoppas att du har haft en fin dag!:)

Datum: 2012-02-17 Tid: 15:07:03
URL: http://zolo.blogg.se/
Therese

Äsch, man är väl bra anonym i den STORA byn ;P

Datum: 2012-02-17 Tid: 17:13:16
URL: http://tessiiestankar.blogg.se/
Anonym

Ja visst är det lätt att bli det.

Jag hade oxå längtat om jag hade varit du.

Barn är ju så mysiga!

Vi har pratat om att skaffa men det kommer när det kommer. :)

Puss!<3

Datum: 2012-02-18 Tid: 21:15:43




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?