Vecka 29.

Bättre sent än aldrig, right? :)
Hade aldrig tiden till att ladda upp bilderna igår men här kommer dom! :)

28+0








Har än sålänge sluppit bristningar, och ränderna man kan skåda på första bilden är bara mina klassiska rivmärken. Får försöka tänka på att inte klia på magen innan bilder ska tas ;)
Någon annan som har samma som jag? Att magen kliar som satan vissa stunder? Vet att Henkes brors tjej hade samma bekymmer till och från när hon väntade den senaste.
Therese

alltås, du gör mig bebissjuk, jag får ta och skaffa mig en karl nu haha!



Det kliade på min kompis när hon väntade sin första vet jag, och så klagade hon på hur hårig hon blev :P

Datum: 2012-02-16 Tid: 12:51:39
URL: http://tessiiestankar.blogg.se/
Monia - med bulle i ugnen ♥

gud så fin mage :) Min kliade också i dom veckorna, sen kom bristningarna ;) hehe jag vill inte skrämma upp dig nu :P Har du tur så slipper du - annars är det ju så att det helt enkelt hör till :)



man vänjer sig även om man blir väldigt ledsen när man får de första :P

Datum: 2012-02-16 Tid: 14:43:15
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Mickan (Gravid v. 34)

Så fin mage du har! :D Min mage kliar lite ibland också.



Ja, det förstår jag! :)

Mm, känns otroligt härligt med mammaledighet! Och visst finns det mycket fint att handla till bebis. Man vill ju ha allt och lite till. :D Jag är heller inte så sugen på att handla till mig själv. :P



Tack så mycket! :) Jag har gått upp 8 kg hittills. Du då?

Datum: 2012-02-17 Tid: 00:02:43
URL: http://angel-like.com




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?