Vecka 30.

29+0. Och jag undrar fortfarande hur jag lyckas fördriva tiden såpass bra, för dagarna bara rusar förbi trots att man inte har varken skola eller arbete att gå till på dagarna.

Testar en ny grej idag för skoj skull, lägger upp nya bilderna först och jämförelsebilder på magen från förra veckan under.



Och från förra veckan,


Någon som ser skillnad?

Och som vanligt så ska jag alltid ha några märken på magen, har inte en aning om vad det är för röd fläck på dagens bild till höger haha, men inga rivmärken denna gång iallafall, magen har lugnat sig med klieriet nu faktiskt, men vem vet, det kanske kommer tillbaka.

Therese

Haha, mina arbetskamrater berättade häromdagen att man kan göra det :P Jag köpte svart till ögonfransarna med, får se om jag tar det ikväll eller i morgon :P Det är ju asbra liksom, eller som när man inte orkar göra något åt det, ser ju ut som en zombie, mina ögonbryn är ganska ljusa liksom =/ VAD HAR DU GJORT????

Datum: 2012-02-26 Tid: 21:46:51
URL: http://tessiiestankar.blogg.se/




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?