Crazy!

Kom in för en liten liten stund sedan efter att ha varit ute med Henke & Hero på långpromenix i extremt snöoväder. Jag klagar absolut inte, jag seriöst älskar vädret och det gör Hero med, så det var väl bara Henke som beklagade sig lite granna för att jag & Hero tvingade med honom ut hehe. Blev en runda på nästan 2 timmar och nu värker både rygg, ljumskar och höfter, men det är väl sånt man får räkna med. :)

Nu hoppas jag att snön stannar lite längre än bara en dag iallafall, men det finns det ju aldrig garantier för och jag känner mig fortfarande ganska besviken över hela snölösa December månad.



Therese

Såå, hur mycket snö har ni fått?

Datum: 2012-01-21 Tid: 18:27:54
URL: http://tessiiestankar.blogg.se/




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?