Måndag.

Har haft en superduperhelg! Åtminstone från lördag-söndag. I fredags hände det väl inte speciellt mycket. Henke fick jobba en stund under fredag förmiddag och jag städade i vanlig ordning. Fick även målat våran tvbänk i fredags så nu är det äntligen klart & färg har jag över så tänkte att jag skulle måla alla träfärgade ramar i svart också.

I lördags åkte vi ju som jag skrivit tidigare till Agneta och kusinerna. Käkade smörgåstårta och hade det allmänt trevligt med massa folk, synd bara att det finns vuxna människor som beter sig värre än treåringar där respekten är som bortblåst, men det var väl bara för oss att bita ihop.

Vi var inte hemma innan 22.00 igår kväll så det blev en snabb kvällsmat innan vi gick och la oss.

Idag har jag ägnat tiden åt att... Städa! Känner dock av ganska mycket i ryggen nu så jag skippade vardagsrummet idag och tar det imorgon istället. Vi ska åka in en sväng till Djurmagazinet för att hämta våra nya ålar eftersom det skedde en olycka med våran ena ål, kan berätta mer om det sedan om jag kommer ihåg det. Sedan ville även Jan-Erik ha min & Henkes hjälp med att fixa hans akvarie så det är väl hur resten av eftermiddagen/kvällen kommer att se ut.

Jag lovar att så fort jag är klar med städningen helt så ska jag även uppdatera med före/efterbilder på mitt måleri.


So Long.







Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?