Whats up?

Igår fyllde min älskade faster år. Höll på med ett personligt inlägg tillägnat bara henne, men sedan sparade jag det i utkastet och glömde av att göra klart det. Hur som helst, jag får väl helt enkelt komma på någonting finurligt innan jag och Henke åker dit på Lördag.
Brukar ju bli en hel del festande när vi är där. Ska bli kul att se om Henke kommer att dricka eller inte för senast igår sa han att han aldrig mer tänker dricka på grund av hans nyårsnatt då han låg och kramade toalettholken och lite därtill haha. :) Näe men allvarligt talat, det ska faktiskt bli skitkul att träffa dom alla där borta igen. Senast jag var där är över ett år sedan. Sedan träffade jag ju dom på min student men det blir inte riktigt samma grej ändå.

Ska la snart pysa in i duschen och sedan invänta Henke eftersom vi tydligen ska rulla in till stan när han slutar jobbet så jag skriver väl antagligen senare.


So Long.




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?