Jag jobbar på det!

Se på faan, telia höll vad dom lovade, så nu är nätet äntligen igång!

Ska snart röra oss in mot stan och handla lite, annars vette tusan vad som händer idag.
Jesper väckte mig runt 7.30 idag så efter att jag gett honom mat så passade jag på att storstäda. Vårt kök har ju i princip varit ruin sedan... Strax efter förlossningen? Tanken var att det skulle fixas innan vi flyttade in, men icke då! Vi har fortfarande inte fått in nytt kök men vi lyckades få en väldans bra ordning där inne igår iallafall så nu står det inte flyttlådor över hela golvet och vi har satt dit köksluckor. Folk som varit här har ju iallafall fått se hur det såg ut förut och det var ingen höjdare faktiskt, men nu är det betydligt mycket bättre iallafall.

Ska försöka uppdatera bättre sedan om "tiden efter flytt", vad som hänt det senaste och annat.

Skrev ju för ett tag sedan om att jag ville ha tillbaka mitt ljusa hår, det går åt rätt håll iallafall!
 

Jag jobbar på det!




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?