Jag lever!

Även om man kan tro att jag dött så lever jag faktiskt bättre än på länge! :-) Flyttade till huset förra fredagen och har inte haft något nät och har det inte än, MEN, det kommer förhoppningsvis igång imorgon, det är vad som är lovat iallafall! Har försökt med bloggappen på både telefonen och ipaden men det har inte inte funkat, och så helt plötsligt så går jag irriterad in på hemsidan och ser att bara en uppdatering eller ominstall skulle få skiten att funka igen, kanske borde bli bättre på att uppdatera mina appar? Haha. Hur som helst så har jag fått ordning på det nu och kommer väl försöka uppdatera som vanligt igen. Svarar på kommentarer så fort nätet är igång igen. Och på tal om ingenting så blev lillskiten hela 2 månader igår. <3

Monia - mamma till Tuvalie

åh va fort det går! :D Stora killen :)

Svar: Hehe ja, otroligt vad tiden bara rusar iväg! Kan inte tänka mig att det redan gått mer än två månader :O
stroonger.blogg.se

Datum: 2012-07-12 Tid: 21:42:04
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se
Therese

Vad han är lik Henke! :)

Svar: Hehe ja, pappa upp i dagen, minst sagt! :)
stroonger.blogg.se

Datum: 2012-07-13 Tid: 13:52:16
URL: http://tessiiestankar.blogg.se




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?