Mitt hem är min b...

Borg? Eller var det fritidsgård?
 
Ibland kan man faktiskt fundera! Okej, rakt från hjärtat så har jag ingenting emot besök, men att fulla människor ringer hit mitt i nätterna och säger sig vara precis utanför vårat hus går lite över gränsen för min del. Hade det varit som förut så hade jag inte brytt mig så mycket, men nu har vi ett barn som man tycker att folk borde ta hänsyn till, men har en del folk i våran omgivning verkligen förstått allvaret i det? Jag har svårt att tro det!

Samma gäller även dessa människor som fortfarande verkar tro att vi alla lever kvar i våra 17 gamla år. Alla förändras vi med tiden och somliga väljer att växa upp tidigare.
 
Ibland kan jag känna en viss frustration över dessa människor som tycker att vi borde anpassa oss efter dom och deras behov och inte över vårat egna liv vi valt att skapa. "So what om vi har barn nu, det förändrar väl ingenting!?" Det tro fan att det gör! Och vissa av dessa människor känner jag bara för att bomma ur mitt liv totalt! "Känner för", tro mig, jag har ett hundratals gånger försökt att bli av med dom, men likförbannat så står dom ändå där någon dag senare och ordagrant tränger sig på. Jag tror jag är på tok för snäll som gång på gång tillåter att dessa människor trampar i mina revir utan att egentligen ha någonting vettigt alls mer än skitsnack att komma med!
 
Förövrigt så mår vi alla kanoners, och jag får väl återigen göra ett "senaste tiden" inlägg imorgon, för jag har mycket att skriva om och även alot of picures att visa!
 
Sedan känns det underbart skönt att man har sån frihet vad det gäller hus! Jag valde att ta itu med våran extremt gräsliga, kräkfärdiga, migränframkallande toalett häromdagen!
 
ADJÖ PSYKADELISKA TOALETTEN, JAG KOMMER INTE ATT SAKNA DIG!
Ska upp lite mer på väggarna där sedan för att det inte ska bli så kalt!
Kanske skulle man ta och måla dit gula, rosa, orange, röda blommor med gröna blad i alla dess olika färgvariationer!? Och vem väljer ens att sätta detta även i taket!?
Kan ju säga att tapeterna rörde sig när man tittade på dom, nästan som 3D effekt! Ni som sett den irl vet vad jag snackar om haha!
Jilina

Men så dålig stil , ang det första. Även om man är full kan man ju tänka "lite" iaf.
Ni måste ju anpassa er för ert nya liv och det borde dom som ska tränga sig på fatta. Irriterande!

Det blev ju mycket bättre nu inne på toaletten. Fy vilken hemsk tapet det var innan.

Jag borde ju inte ge mig i. men fundera på vilka som är dina vänner och inte och bara "tappa kontakten" med dom du tycker mest förstör ;). Riktiga vänner finns där även om det inte är fest på, dom fattar att livet inte är detsamma för dig o din kille längre etc etc ja du fattar nog vart jag vill komma. Jag har ju inget barn än, men nyss fått en systerson så jag förstår ju lite, utefter vad dom berättar för mig.

Datum: 2012-07-26 Tid: 01:50:35
URL: http://www.jilina.se
Therese

Det där blev RIKTIGT bra, fan vad duktig du är. Misstänker att det kommer bli ännu bättre också :)

Sen kan jag meddela att de människorna bör få en ordentlig spark i baken, även om det så vore kungen så är det INTE okej!
Vissa borde stanna till och tänka till en gång till innan man gör något alls.

Datum: 2012-07-31 Tid: 17:40:59
URL: http://tessiiestankar.blogg.se
E.K - Mamma till Alicia och Simon

Här händer inte mkt :D dags för en liten uppdatering, eller har du lagt ner bloggen? :)

Datum: 2012-08-06 Tid: 07:19:35
URL: http://eekk.blogg.se




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?