Fick veta det jag redan visste!

Fick en tid på vårdcentralen igår klockan 12.30 eftersom dom ville att jag skulle komma in för undersökning och det var precis som jag anade, dubbelsidig, kraftig hörselgångsinflammation samt öroninflammation i vänster öra så nu har jag fått droppar att köra med som förhoppningsvis ska hjälpa "om det inte blir bättre så får du återkomma" - Jo, för det har jag ju aldrig hört förut? Frågar mig samma sak som många andra - Varför gör dom ingenting annat åt det? Framförallt för hörselgångsinflammationen, eftersom jag dragits med den i 4 år nu och droppar och salvor och allt vad fan det är bara hjälper för stunden för att en vecka senare sitta med samma problem igen.

Funderar på att klippa av öronen och lägga ut dom på tradera, Ebay eller Borås Loppis.
"Trasiga & vandaliserade öron till högst bjudande, FRAKTFRITT!"




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?