Före/efterbilder!

Monia hade gjort ett kul inlägg HÄR där hon visar förändringen av kroppen efter graviditeten och eftersom jag alltid har brist på fantasi så tänkte jag att jag kunde göra detsamma! :)

Två bilder från BF 9 Maj.


Dagen efter förlossning.


2 dagar innan förlossning/7 dagar efter förlossning.


Idag.



Skulle mer än gärna krympa magen lite till, men adjö till alla överflödiga 18kg jag hann lägga på mig under min graviditet. Jag är tillbaka på starten igen som jag dock inte var nöjd med innan min graviditet heller, så ska jobba lite till på det innan jag ger mig. :-)
Monia - mamma till Tuvalie

men vilken lyx,du har ju inget degigt mamma-sladder som en annan har ;) Snygg du är! :)

Datum: 2012-06-05 Tid: 08:43:47
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?