Min lille groda! ♥

Har kommit på att lille Beppis är väldans mammig av sig! Att kura ihop sig på mamsens mage trivs han väldigt bra med! :)



Lille "Gäsper" tidigare idag!

För övrigt så fungerar allting så mycket bättre nu. Ersättningen (och alla droppelidroppar) har gjort susen och nu har vi haft tre "skrikfria" dagar. Nog skriker han fortfarande, men säg någon bebis som inte skriker när h*n är hungrig eller har fyllt blöjan ;) Det är absolut inte samma skrik längre! Inte det där hysteriska "skrika sig blå" skriket utan väldigt hanterbart och han har blivit mycket lättare att trösta. Ja, det räcker ungefär att ta upp honom och lägga honom precis som på bilden så brukar han somna gott och jag kan koppla av med en film :) Oerhört skönt och mysigt att äntligen kunna ha en mysig mamma&bebis stund och inte känna stress och press så fort han vaknar. :)



Och så tre bilder från igår, även där en liten mysstund innan nanedax!
Och se på fan! Lägger tillochmed upp bilder på mig själv osminkad, det händer inte varje dag ;)

Jag älskar dig Jesper, även om du har lyckats vandalisera mitt psyke en hel del i dina tidigare dagar! :)

Therese

Underbart! Himla skönt att höra alltså, nu får det gärna fortsätta såhär :)

Datum: 2012-06-04 Tid: 00:19:49
URL: http://tessiiestankar.blogg.se/
Monia - mamma till Tuvalie

sv: precis, det är ju kul med något personligt som man knåpat ihop själv :) hahah städmani, det hade jag innan jag fick barn, men har insett att man får släppa lite på det om man ska orka vara mamma ;)

Datum: 2012-06-05 Tid: 11:21:45
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?