Barnmorskan idag!

Klockan halv två ska jag återigen till min underbart roliga och härliga barnmorska och jag ser fram emot det något enormt! Ska även försöka passa på att fråga lite om alla mina olika smärtor jag har. Har sedan i onsdags haft
s a t a n s ont i vänster revben och runt om bak på ryggen, men det beror la säkert på att allting flyttas runt där inne och att det blir trängre för bebis, eller? Om jag skriver att jag fasar för att vrida mig i sängen, hosta, nysa eller snyta mig så överdriver jag inte! Har iallafall kommit underfund med hur jag ska lindra foglossningarna en del, hej och hå, jag måste lugna ner mitt tempo, hur fan det nu ska gå till? Jag flänger runt i hela lägenheten med både dammsugare och skurmopp och tror att jag är värsta atleten typ? (Trots denna extremt otympliga och klumpiga kropp), sedan sitter man på kvällen och tycker synd om sig själv. Oftast brukar man väl bli ledsen och så när man har så ont, jag blir snarare lättirriterad, eller snarare explosiv. Hujedamig vilket katastrofalt temprament jag har fått.

Lägger upp bilder från i onsdags alldeles strax.


So Long.





Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?