Städdag!

Idag står det än sålänge bara städning på "to do-listan" som inte finns.
Behöver jag ens säga att jag haft extremt dålig sömn inatt igen? Somnade sent, vaknade till och från av värk i höfterna (har börjat få ont i höfterna av att ligga på sidan), vaknade sedan vid 4.10 imorse och var tvungen att gå upp, lyckades iallafall att somna om i någon timme sedan igen.

Underbart väder ute, trots att solen inte ligger på så är det faktiskt riktigt varmt ute, så därför får jag passa på att vädra ut ordentligt här i hemmet och göra ett storröj eftersom jag än sålänge har tillräckligt mycket energi.


Hörs senare.



Gammal bild från 2009.
Therese

Ja, den är så annorlunda :D och annorlunda gillas!

Hur går det med Iphoneappen, funkar den bra? ;P

Datum: 2012-03-13 Tid: 21:45:35
URL: http://tessiiestankar.blogg.se/
Therese

Tack! Det jag brinner för brukar bli bra hehe :) Jag är bara glad att det inte är så längre och hoppas det inte är så i andra länder =/

Datum: 2012-03-15 Tid: 10:39:45
URL: http://tessiiestankar.blogg.se/




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?