Vecka 33.

Jag lever, även om jag tvekar ibland. Har inte blivit många timmars sömn inatt, som alla andra nätter, men denna natten har varit P A I N ! Har sån extrem foglossning så det är helt sanslöst. Visste knappt vart jag skulle ta vägen igår. Känslan är ganska svår att beskriva tror jag, iallafall när jag försöker förklara för Henke. Många gravida/som varit gravida vet nog iallafall vad jag pratar om.
Förut har det ju bara varit min rygg som tagit mesta stryken, men igår hade jag extrem smärta neråt, det typ molade och isade i ljumskarna, värkte i både rygg och höfter och det känns som att jag har vääärldens jävla träningsvärk mellan benen och det kvittade hur jag än stod, satt, låg ner, allt!
Inatt har jag vaknat av minsta lilla rörelse jag gjort, förut har jag bara vaknat när jag ska försöka vända mig, men inte inatt inte, och som vanligt så vaknar jag sedan hej hopp klockan tidigt på morgonen och kan inte somna om. Tidigt är för mig mellan 4.00-6.00, fast kanske lika gärna kan säga "det är lika bra att vänja sig".
Nu är det iallafall inte långt kvar! Gick in i vecka 33 i onsdags och har varit dålig på att uppdatera det med.
Vad är det egentligen som tar upp hela min vardag? Tja, det är väl mestadels städning och plockning, som dock inte tar hela dagarna, men nu har jag dessutom fått extraknäck vilket känns helt underbart bra! Så jag jobbar faktiskt mestadels av dagarna, hemifrån dessutom, vilket gör det ännubättre! Så när jag vaknar klockan tidigt så sätter jag igång kaffe, börjar arbeta och mellan varven när jag känner att jag suttit för länge så går jag runt i lägenheten och plockar och städar, helt perfekt!

Nu ska jag kila bort till affären och handla lite till käket jag tänkte tillaga idag, men ska väl försöka hinna med något mer inlägg idag iallafall.

Slänger även in bilderna från i onsdags.

Vecka 33 (32+0)

E.K - Mamma till Alicia och Simon

Ser ut som att magen har sjunkit ner lite nu? eller?

Nu känns det nära :) dagarna får gå lite snabbare ;)



Hoppas du får mer sömn nästa natt.

Datum: 2012-03-17 Tid: 16:01:01
URL: http://eekk.blogg.se/




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?