Så mycket men ändå så lite!

Det står still, jag är fullt medveten om det.
Varje dag händer det hur mycket som helst men ändå så lite. Vem vill egentligen läsa om att jag städar, pysslar, grejar, donar, diskar, you name it? Visserligen så handlar väl inte mina dagar enbart om det, men varenda nya händelse är någonting jag verkligen tar vara på och tänker inte direkt "detta måste jag skriva om", fråga mig inte varför.
 
För att göra det hela så kort som möjligt (varken vill eller orkar skriva en hel bibel)
♠ Bokat tid för dop - Bättre sent än aldrig.
 
♠ Har haft massa besök, bland annat av min älskade faster + gubbe, Lotta & Alf, folk i byn, Henkes bröder med anhöriga, Risto & Anna samt bästa Friiidooo! ♥
 
♠ Bergvärmepumpen har lagt av och även blivit återställd av ingen annan än mig, händiga jag!
 
♠ Jag har köpt mig en bil.
 
♠ Beppe har fått två tänder.
 
♠ Beppe har (äntligen) lärt sig att rulla tillbaka från mage till rygg.
 
♠ Beppe har dessutom kommit på hur man gör för att spränga varenda människas trumhinnor, sikka jäkla tjut han lägger ifrån sig! Han ser till och med alldeles chockad och förvånad ut själv haha! Är det inte rediga tjut så är det att låta som en fågelunge som aldrig fått mat i hela sitt liv typ, redigt roande det med!
 
Nu ska jag iallafall slita mig från datorn för nu kommer Risto och Anna, skriver väl mer så fort jag kommer ihåg haha!
 
 




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?